Permulan Bagi Cetusan Pradigma ku

Alahamdulillah segala puji bagi allah tuhan sekelian alam, selawat dan salam ketas para rasul junjungan dan keatas keluarganya serta para sahabat. alhamdullillah....

sekian lama hasrat nie ingin mebuat satu laman khas untuk mengumpulkan cetusan-cetusan minda. akhirnya laman nie siap dibina pada 11/09/2009. insyallah dalam laman khas oleh putra_zhyk ini saya akan cuba untuk berkongsi pengalaman hidup saye atau pun shering moment, hasrat ketidak puas hati ku keatas mana-mana pihak, serta perbincangan-perbincangan isu-isu semasa yang hangat di bual kan oleh suma manusia yang bergelar rakyat maysia.

inyaallah juga dalam laman khas ini akan saya cuba untuk mencurahkan ilmu-ilmu yang tidak seberapa kepada suma untuk kita sama-sama berkogsi dan sama-sama bincang sekiranya ada kesilapan dlam mengeluarkan fakta atau pun kekhilafan para juhala'.

laman khas ini juga akan menjadi medan dakwah sya sebagai seorang da'e yang ditaklifkan oleh allah kepada kita suma. kerana apabila saya tngk kemungkaran yang berada didepan mata saya, saya tidak mampu untuk tanganinya, mungkin dalam laman ini akan saya luah kan segalanya ketidak puas hatinan saya serta keperitan jiwa yang tak dapat lagi ditahan disebab kan kemungkaran nie. insyaallah marilah kita sama-sama menentang kebatilan dan menegakkan kebenaran insyallahhhhhh...

setakat ini saja tinta pertama bagi permulaan cetusan paradigma saya ini.dan saya harap sahabat-sahabat dapat bagi tunjuk ajar sekiranya ada salah dan silap dalam penglibatan saya dalam arena blogger ini inysaallah.


wallahua'alam...............

0 comments:

Post a Comment