Al-Fatihah Untuk Sahabat SeperjuanganKu : Atiq Hakimi


Bagaikan baru semalam kami betemu, akan tetapi Allah lebih menyayangi beliau. beliau Atiq Hakimi telah kembali kerahmatullah pada 15/11/2009 pada jam 5 petang di kampusnya Universiti Sains Islam Malaysia (USIM), disebabkan penyakit yang sekian lama dialaminya iatitu jantung diserang kuman.
Semenjak ana bersahabat dengan beliu, banyak kenangan manis yang kami sempat ana nukilkan bersama beliau, dan cukup masak dengan perangai dan fa'ilnya. beliau seorang peramah, mudah mesra, dan pandai amik hati sahabat-sahabat membuatkan ramai yang senang hati bersahabat dengan beliau. ditambah pula sifat gigih, kuat berusaha dan juga x pernah putus ase adalah sifat-sifat yang terpuji baginya. Beliau juga dikenali dikalangan guru-guru mada disebabkan sifatnya yang peramah dan baik hati itu. dan beliau juga berhajat untuk sambung belajar ke timur tengah, akan tetapi hajatnya tidak kesampaian apabila menghidap penyakit jantung.

marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham Atiq Hakimi, dan sama-sama berdoa mudah-mudahan rohnya dicucuri rahmat daripada Allah s.w.t dan ditempatkan dikalangan para syuhada dan solihin amin yaa raab..


0 comments:

Post a Comment