Selamat Hari Raya Aidulfitri

assalamualaikomwarahmatullahiwabarokatuh...

Alhamdulillah hari Raya Aidulfitri bakal menjelama. oleh itu saya ingn mengucapkan Selamat Hari Raya Aidulfitri dan saya juga ingin menyusun 10 jari memohon 1000 kemaafan kepada semua yang mengenali diri saya terutama sekali mak&ayah, cikgu-cikgu serta pensyarah-pensyarah yang banyak membantu saya mengenali diri saya serta mengajar saya mengenali erti kehidupan, serta sahabat-sahabat seperjuangan yang sentisa berada disamping saya ketika saya berada dalam kesusahan dan kesediahan. terima kasih sya ucapakan kepada semua.





Saya juga wakil kepada mas'ul-mas'ul majmuah 8 memohon kemafan sekira nya ada salah dan silap dan kekhilafan ketika kami mentadbir majmuah 8, terutama sekali ahli-ahli majmuah 8 sekira nya ada diantara kamu ada yang terguris hati dan tersentuh perasan ketika kami memegang tampuk pemerintahan majmuah8.



Dan saya juga wakil daripada Majlis Perwakilan Pelajar APIUM Nilam Puri memohon berjuta-juta kemafan kepada seluruh pelajar, pensyarah serta staf-staf UMNP, diatas kesilapan dan kekurangan kami ketika menjalankan tugas, dan ketika kami memegang tampuk pimpinan APIUM Nilam Puri, dan kami sedar banyak kekurangan dipihak kami .Insyaallah kami akan meperbaiki semula kelompangan dan kesilapan daripada pihak kami pada masa akan datang insyaalah.

SELAMAT HARI RAYA AIDULFITRI
Buat Semua

0 comments:

Post a Comment